dvsp logo  DVSP Consulting



est  eng
  rus  


Turu-uuring 

Turu-uuringu korraldamise peamiseks ülesandeks on ettevõtte toodangu või teenuste turustusvõimaluste määratlemine konkreetsel turul. Uuringu korraldamine on vajalik selleks, et hinnata turu suurust, määratleda selle muutumise dünaamika ja läbi saadud tulemuste hinnata organisatsiooni võimalusi konkreetsel turul või turusegmendis edukaks tegutsemiseks.

 Turu-uuringu peamisteks ülesanneteks on:

-anda üldine hinnang turu kohta
-anda turumahu hinnang nii ühikutes kui käibena
-iseloomustada erinevaid turusegmente ja hinnata nende mahtu
-tuua välja peamised turuosalised nii konkurentide kui ka klientide näol
-anda üldine hinnang turul tegutsevate ettevõtete kasutatava tehnoloogia vm. olulise info kohta

Turu-uuringu läbiviimise peamisteks meetoditeks on desktop-uuring, intervjuud ekspertidega, andmete kogumine Statistikaametist, äriregistrist, ettevõtete majandusaasta aruannetest jm. 

DVSP Consulting viib koos kliendiga uuringu tulemuste analüüsimiseks läbi arendusseminari, kus määratletakse ka organisatsiooni võimalused ja strateegia vaatlusalusel turul.