Coachingul põhinev juhtimine

Koolitus aitab osalejatel:

  • mõista coachingul põhineva juhtimise vajadust
  • eristada coachingut selgelt muudest arendusmeetoditest (sh juhendamine ja mentorlus)
  • mõista, miks on töötajate teadlikkus ja vastutustunne kõige olulisemad arengu eeldused
  • mõista, miks on tulemuste kõrval oluline keskenduda töötaja kasvupotentsiaalile
  • saada aru, miks on coachival juhil vaja kontrollida enda soovi sekkuda töötaja mõttekäiku
  • arendada peamisi coachiva juhi oskusi – kuulamisoskust, küsimuste esitamise oskust ja tagasiside andmise oskust
  • saada praktilisi näpunäiteid coachingu kasutamiseks igapäevastes töösituatsioonides
  • osata alustada coachingut ja luua usalduslik kontakt oma üksuse töötajatega
  • teada, millised küsimused on tulemuslikud ja milliseid küsimusi oleks parem vältida
  • õppida ära GROW mudel ja selle erinevates faasides sobivad küsimused
  • esitada küsimusi, mis võimaldavad luua seose inimese motivatsioonitegurite ja tööalaste eesmärkide vahele
  • teadvustada, millised on reaalse muutumise ja arengu erinevad astmed
  • osata juhtida energia taset erinevates coachingu faasides, osata innustada töötajat

coaching