Tagasiside, konfliktid ja rasked kõnelused juhi töös

Koolitus aitab osalejatel:

  • mõista, milline tähtsus on tulemuslikul tagasisidel juhi töös
  • teadvustada väga olulised tagasiside andmise põhimõtted, mille rikkumine võib tugevalt kahjustada meeskonnasuhteid ja juhi tulemuslikkust
  • osata kasutada selge ja struktureeritud tagasiside andmiseks 3-astmelist sõnumit
  • teadvustada, millised on levinud tüüpreaktsioonid tagasiside saamisel oma kolleegidelt, mis võivad takistada edaspidi olulise info saamist
  • osata tagasisidet vastu võtta
  • mõista, kuidas kontrollida enda ja teiste emotsioone konfliktisituatsioonis
  • osata seostada inimese käitumist konfliktisituatsioonis tema isikliku käitumisstiiliga
  • osata konflikti kaardistamiseks kasutada E. Goldratti konfliktipilve mudelit
  • teada, kuidas käituda konfliktis vahendajana
  • osata öelda “ei” suhteid kahjustamata
  • osata kasutada erinevaid veenmis- ja mõjutamisinstrumete. Push ja pull tehnikad
  • osata mõjuvalt argumenteerida

Uus pilt    konf